Systeembeheer ICT - Outsourcing op maat

Een IT-verantwoordelijke of IT-afdeling binnen een bedrijf heeft soms behoefte aan:

  • Extra mankracht en kennisoverdracht bij het beheer van de IT-infrastructuur of bij de uitvoering van projecten
  • Advies bij het nemen van bepaalde strategische IT-beslissingen
  • Een helpdesk waar men non-stop terecht kan met technische vragen en problemen
  • Iemand die de taken van de systeembeheerder overneemt tijdens ziekte, verlof, e.a.

Wat zijn de voornaamste voordelen voor de klant ?

  • SYNCRON helpt u op geregelde tijdstippen en op een flexibele manier met het uitvoeren van diverse IT-opdrachten.  Dit is reeds mogelijk vanaf 4 dagen per maand
  • Vaste kost voor de klant: SYNCRON komt op geregelde tijdstippen bij u langs. U kent de vaste kost en de klant kan dit vooraf perfect budgetteren
  • Preventief optreden: U vermijdt zoveel mogelijk problemenoutsourcing
  • De evolutie van uw informaticapark volgen wij op de voet
  • Flexibiliteit: In drukke periodes of bij projecten (bv. nieuwe installaties, migraties, ...) kan de frequentie aangepast worden. Samen met U bepalen we hoeveel extra dagen nodig zullen zijn
  • Technologische competentie: U kan beroep doen op een uitgebreide groep specialisten die zich permanent bijscholen
  • Kostenbesparing: U hoeft geen eigen medewerkers te zoeken of op te leiden

Door het onderschrijven van een overeenkomst bent u verzekerd van een dagelijks, wekelijkse of maandelijkse ondersteuning ter plaatse. Samen met U bepalen we welke overeenkomst het best bij uw situatie past.

 

Voor meer informatie kan u ons steeds contacteren via email, telefonisch of via skype.